#exceedclientsandpartnersexpectations
di, 11/05/2019

Eind september waren 70 collega’s op vrijwillige basis paraat voor onze NPS Day 2. En ze hebben zichzelf overtroffen!

Ze hebben in totaal 902 klanten gebeld om te vragen hoe tevreden of ontevreden ze zijn over het onboardingsproces en het beheer van de maandelijkse rekeninguittreksels.

De tevredenheid van onze klanten is één van de belangrijkste pijlers van onze ontwikkeling. Daarom heeft ons directiecomité besloten de feedback van de klanten te integreren in de algemene doelstellingen om een inzicht te krijgen in onze sterke en minder sterke punten. Elke departement  moest een aantal klanten bellen en wel tweemaal zoveel als het aantal medewerkers van het departement.

Dit had als doel:

Het vertrouwen van onze klanten vergroten door hen te tonen dat hun mening en hun tevredenheid belangrijk zijn voor AlphaCredit

Onze medewerkers betrekken bij en bewust maken van de ervaringen van onze klanten met de producten en diensten die wij hem aanbieden.

Bouwen aan onze toekomst door te leren wat onze sterke punten zijn en steeds beter worden om competitief te blijven.

814 klanten interviewen, dat was ons streefdoel voor 2019. Tijdens de twee NPS dagen samen hebben we in totaal 1412 klanten gebeld! Een absoluut record en een prachtig voorbeeld van hoe alle afdelingen kunnen samenwerken om een gemeenschappelijk doel te bereiken.